2017. november 16., csütörtök

"Mert gyermek születik..." - printelhető

"Mert gyermek születik..." karácsonyi ige - printlehető I Manzard9

Már csak 5 hét, és csenget az angyalka! Az év legfényesebb, legmeghittebb, legkedvesebb, leg-leg-leg hetei következnek, szívből kívánom, hogy csodás legyen mindünknek!

A hétvégén már elővettem nézegetni az év közben gyűjtögetett karácsonyi apróságokat, aztán megszültett az idei első dekor is, ez a kis falikép. A prototípust tavaly készítettem ajándékba, és nagy sikert aratott. Magunknak akkor nem maradt idő rá, hát most ezzel kezdtem.

A grafikát kinyomtattam egy vastagabb kartonlapra, méretre szabtam, s egy RIBBA képkeretbe tettem úgy, hogy a paszpartura ezt a kis piros-fehér szalagot ragasztottam, hogy picit élénkebb, ünnepibb legyen a képem. Még nem kerül ki a falra, majd adventkor, de jó érzés, boldogság, hogy már készülődünk...

"Mert gyermek születik..." karácsonyi ige - printlehető I Manzard9

“Mert gyermek születik, fiú adatik nekünk, 
s az ő vállára kerül az uralom. 
Így fogják hívni: Csodálatos Tanácsadó, 
Erős Isten, Örök Atya, 
Béke Fejedelme.”
Izajás 9:5

Nem csak a hála az, ami miatt igeverseket jegyezek le itt, és az otthonunkban, hanem erősen hiszem, mert magam megtapasztaltam, hogy ezek a sorok támaszt, iránymutatást adnak ha arra szükség van, vagy egyszerűen csak boldogabbá, teljesebbé, ünnepélyesebbé teszik a napot - szeretettel ajánlom hát mindnyájatoknak!

"Mert gyermek születik..." karácsonyi ige - printlehető I Manzard9

Ha kedvet kaptál, és printelnéd - katt ide: Gyermek születik - 21x29cm - print

Transzferáláshoz - tükrözve - itt találod: Gyermek születik - 21x29cm - transzfer - print

Van itt valaki, aki rajtam kívül már készülődik? Ha igen, mivel? Minden ötletet, gondolatot örömmel fogadok! :)

÷

Ha tetszett a bejegyzés, és érdekel a folytatás,
minden nap új infókkal, és örömmel várlak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...