2017. július 13., csütörtök

Kell egy könyves! - a tető alá

Szeretjük a könyveket - olvasni, és hát vásárolni is, így időnként muszáj bővíteni a tárolókapacitást, különben teljes a káosz. Most is ebben a cipőben járunk, pedig alig egy éve dőltünk hátra a székben... Akkor úgy volt, hogy amikor már egy vékonyka füzetet sem lehetett a meglévő polcokra préselni, elkezdtem keresgélni, hogy találjak a nappali részbe valami elfogadható megoldást.

A kihívást az jelentette, hogy itt nálunk egyetlen olyan falszakasz van - ld. a képen - ahová polcot lehet állítani, lévén tetőtérben, egy korábbi műteremrészben vagyunk, ezer akadállyal. Ez a szakasz - a polcozható - ugyan széles, közel 3.0m, de határos a tetővel, így az egyik oldala 'ferde'.


Na, hát így kezdtem el keresgélni - valami nem túl magas, és nem is széles, egyszerű megoldásban gondolkodtam, mint ők itt:






FOTÓK FORRÁSA - KLIKK IDE!

Adja magát a kérdés, hogy ha amúgy sem elég a hely, folyton hiány van, miért nem építjük be a teljes falat, miért nem polcozunk telibe, igaz?! - mint pl. itt:

FOTÓK FORRÁSA - KLIKK IDE!

A helyzet az, hogy bár praktikus megoldás, sőt, ők itt fent nekem kifejezetten tetszenek, nálunk zsúfoltnak, túlságosan tömöttnek találtam ezt a fajta elrendezést, mivel nincs ekkora, nincs elég tér - úgy döntöttem, maradunk az alacsonyabb, szellősebbnél.

A koncept tehát megvolt, így nyakamba vettem a netet :) (tényleg így volt! - boltba jellemzően csak akkor megyek, ha tudom hová, és miért induljak) - és kerestem az szépséges alacsony könyvespolcunkat.

Nem mondhatom, hogy nincs választék, különösen a modern, dizájn bútorok közt akadtak igazán szemrevalóak, viszont nekünk ide a meglévők mellé egy kicsit rusztikusabb, éltesebb darab kívánkozott. Így akadtam erre a polcra itt, ami igaziból elsőre betalált:

FORRÁS
A mélysége/keskenysége (160x45x90cm) ideális, színe, anyaga is klappol, viszont lehetne hosszabb, és az ára elég magasnak tűnt - nem igazán győzött meg, hogy ennyit adja érte.

Vívódtam egy sort, vegyem-ne vegyem, majd megvilágosodtam! - 'hirtelen' :) eszembe jutott, hogy van nekünk a padláson egy régi IKEÁ-s LAXVIK polcunk, ami anno bolti tárolóként működött, szóval...


FOLYT. KÖV. A KÖVETKEZŐ BEJEGYZÉSBEN! - 

annyit elöljáróban, hogy a polc kész, és sz'tem klassz :) - itt egy picike részlete:


A részletekkel, hogy hogyan készült, mit-mivel-miként, és sok-sok fotóval a következő részben jövök, addig is, ha tetszett az írás, és érdekel a folytatás, csatlakozz a blog Facebook oldalához, itt! - ahol minden nap újdonsággal, s örömmel várlak :)


"Jöjjetek énhozzám mindnyájan,
akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve,
és én megnyugvást adok nektek."
 Máté 11:28 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...